loading...
دانلود رایگان
محسن بازدید : 82 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

Wild Blood v1.1.2 يکي از بهترين بازي‌هاي سه بعدي آندرويد مي‌باشد که ساخت شرکت گيم لافت است، شما در نقش Lancelot هستيد و بايد براي نجات زن شاه با شياطين مبارزه کنيد. از ويژگي‌هاي اين بازي مي‌توان به گيم پلي روان و ساده، گرافيک بالا، بازي چند نفره و.... اشاره کرد. لازم به ذکر است که اين بازي نياز به حجم زيادي دارد، پس قبل از نصب بايد فضاي زيادي از رم خالي باشد.

محسن بازدید : 106 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (1)

 

GoalTracker v3.0.0 نرم‌افزار مفيدي است که مي‌توانيد تمام فعاليت‌هاي روزانه خود را ثبت کنيد که فراموش نشود. اين برنامه همانند يک دفترچه يادداشت است که براي نوشتن فعاليت‌ها و کار هاي روزانه مي‌باشد، براي درافت اين نرم‌افزار به ادامه مطلب دانلود رايگان مراجعه نماييد.

محسن بازدید : 112 چهارشنبه 18 دی 1392 نظرات (0)

 

CoffeeCup Web Calendar 5.0 با اين نرم‌افزار مي‌توانيد تقويم هاي فلش براي وبلاگ يا وبسايت خود بسازيد بدون اينکه نياز به دانستن زبان HTML داشته باشد. شما مي‌توانيد با استفاده از اين برنامه به راحتي هزاران مدل تقويم با ويژگي‌هاي تغيير رنگ، نوع تقويم، سايز تقويم و... بسازيد.

محسن بازدید : 124 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

BetterKat CM11 10 Blue X v4.6.1 يکي از پوسته هاي جالب آندرويد است، پوسته همان تم است يعني اين پوسته مي‌تواند پس زمينه، آيکون ها و... گوشي يا تبلت اندرويدتان را به رنگ آبي تبديل کند. با استفاده از اين پوسته ظاهري زيبا و جالب را به گوشيتان ببخشيد.

محسن بازدید : 105 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

Island 2 – Building Story v1.06 بازي جالب و سرگرم کننده اي است که شما مي‌توانيد به ساختن ساختمان، جاده، پارک و... اقدام نماييد. اگر به ساخت و ساز خيلي علاقه داريد اين بازي مي‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. Island 2 – Building Story v1.06 جزو بهترين و جالب‌ترين بازي‌هاي آندرويد شناخته شده است.

محسن بازدید : 117 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

AllCast v1.0.4.3 نرم‌افزاري است که مي‌توانيد با آن به کنسول هاي بازي و تلويزيون متصل شويد و عکس‌ها و آهنگ‌ها و فيلم‌هاي خود را به اشتراک بگذاريد و از طريق کنسول هاي بازي يا تلويزيون مشاهده کنيد. اين برنامه جالب يکي از مفيد ترين برنامه‌هاي آندرويد مي باشد.

محسن بازدید : 99 سه شنبه 17 دی 1392 نظرات (0)

 

Sitemapper همانطور که از نامش پيداست نقشه اي از آدرس ها و صفحات داخل سايت تهيه مي کند. با استفاده از سايت مپ نه تنها مي توانيد کاربران وب سايت خود را از وجود صفحات ديگر مطلع سازيد بلکه با معرفي آن به موتور هاي جست و جو گر نظير Google و Yahoo، مي توانيد به ايندکس شدن بيشتر و بهترمطالب موجود در سايتتان در جست و جو گر ها کمک کرده و بازديد بيشتري را نصيب خود گردانيد. استفاده از Sitemapr يکي از گزينه هاي پر اهميت در SEO مي باشد که استفاده از آن براي هر وب مستري، امري حياتي است اما تنها مشکلي که در اين بين ممکن است به ذهن شما خطور کند، جمع آوري آدرس صفحات مختلف سايتتان مي باشد. حال آنکه هر چه وب سايت شما از مطالب بيشتري برخوردار باشد، ليست کردن آنها کاري مشکل تر به نظر خواهد رسيد. CoffeeCup Sitemapper اين کار سخت و طاقت فرسا را در مدت زمان کوتاهي متناسب با سرعت اينترنت و تعداد مطالب سايتتان انجام می دهد. نحوه کار بدين صورت مي باشد که با دادن آدرس اصلي سايت، جست و جو توسط اين نرم افزار شروع مي شود و با مراجعه به لينک هاي مختلفي که به صفحات سايت داده ايد، آنها را جمع آوري کرده و ذخيره مي نمايد. پس از آنها تنها کاري که مي بايست انجام دهيد آپلود کردن سايت مپ ساخته در هاست و اضافه کردن آدرس آن در جستجو گر هاي مختلف مي باشد.

محسن بازدید : 67 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

Galactic Phantasy Prelude v1.7.2 بازي تخيلي و هيجاني با گرافيک بالا براي سيستم عامل آندرويد مي باشد، در اين بازي شما بايد با دشمنان خود در فضا مبارزه کنيد و با کشتن آن هاي مي‌توانيد امکانات و تجهيزات آن‌ها را ازآن خود کنيد.

 

محسن بازدید : 138 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

زمان مهم ترین چیز در زندگی است و قابل بازگشت نیست این کتاب الکترونیکی در باره زمان و اهمیت آن توضیحات و توصیه هایی کرده است، این کتاب توسط مهدي عليمحمدي در 31 صفحه به نام سارقین زمان نوشته شده است. اگر زمان برای شما خیلی اهمیت دارد و دوست دارید زمان در دست شما باشد و بهترین برنامه ریزی ها را داشته باشید، این کتاب را به شما توصیه می کنیم.

 

محسن بازدید : 110 دوشنبه 16 دی 1392 نظرات (0)

در اين کتاب الکترونيکي تمام کليد هاي ميانبر ويندوز موجود است. اگر مي‌خواهيد تمام کليد هاي ميانبر را به صورت حرفه‌اي ياد بگيريد اين کتاب به شما توصيه مي شود. به عنوان مثال مي‌توانيد کليد ميانبر E که Alt+0203 مي‌شود را فرا بگيريد.

 

تعداد صفحات : 56

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 560
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 85
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 317
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 277
  • بازدید ماه : 5,829
  • بازدید سال : 42,066
  • بازدید کلی : 436,481